گذشتِ زمان

هیچکس مثل من به تو فرصت نداد...

گذشتِ زمان

هیچکس مثل من به تو فرصت نداد...

zahra


- مردهای دوزاری که به یه پیس پیس عنان از کف میدن رو به حال خودشون بذار


- تو رو به هرکی میپرستی روزی که برگشتی به رابطه با اون مرد که خیری از همبستر ده ساله ش ندیده دیگه اسم منو نیار، تو رو به معشوقت قسم منو قلم بگیر


- هرکاری دوست داری بکن طاهره
من از تمام مردهای امثال دکتری که تو سنگشو به سینه میزدی متنفرم من از تمام روابط عاشقانه ای که اون گفته از به اوج رسیدن به این طریق متنفرم

- تو دوباره برمیگردی ب اون رابطه و زمانی که برگردی توجیه‌های بیشتری برای خودت دستو پا میکنی من از همه ی مرضیه ها میترسم.


- میخام درس بخونم،قبلش اصلاح میکنم که گفتم دکتر و استاد "و" مثل همند، وثوقی عاشق زن و بچه هاشه و روزی که به ما گفت بچه سومش داره به دنیا میاد هیجان زده بود،یه بار تو حرفاش گفت خانمم منو میفهمه واین بزرگترین نعمته. 


پ.ن: زهرای عزیز، هرچی دلت خواست گفتی. هنوزم دکتر برای من همون دکتره، همون معبود بی همتامه. من اینهمه مدت این همه سال با دوست داشتنش زندگی کردم نمی تونم با دستای خودم مچالش کنم بندازمش دور، حیفم می یاد. آخ که چقدر دلم میخواد برگردم به اون مرد....  دیگه برنمیگردم ،حسرتش تا ابد به دلم میمونه... و خودم رو نمیبخشم که مثل دیشبی خریت کردم و همه چی رو واسه خودم حروم کردم. خودم رو نمیبخشم....

پ.ن2: زهرای عزیز، استاد "و" و دیگران، شناگرای قابلی هستند حتا خیلی قابلتر از دکتر. منتها باید زمان بگذره آب پیدا بشه، بعد بهت میگم که همه روابط مثل همند. بیخود تقلا نکن جهان ما کثیفتر از این حرفهاست....



نظرات 1 + ارسال نظر
مستانه سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 11:48

سعدی، به روزکاران ، مهری نشسته بر دل
بیرون نمیتوان کرد، إلا به روزکاران...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد