گذشتِ زمان

هیچکس مثل من به تو فرصت نداد...

گذشتِ زمان

هیچکس مثل من به تو فرصت نداد...

hadi


ق.ن: اینقدر داغونم که حوصله ادیت این پیامها رو ندارم..... لعنتی بسکه ضربه داره هر کلمه ش... کاش آدم لاقیدی بودم و هنوز می تونستم دوستت داشته باشم "زیبا".............. 


- فکر کنم قرارمون این بود که از این رابطه عاشقانه جفتمون پیشرفت کنیم و به اوج برسیم،این چه منافاتی با خانواده من داره؟


- این پیامهای آخرت بوی رسیدن از نوع ازدواج رو میده که من از یکبار خریتی که کردم پشیمونم چه برسه با کس دیگه،قرار ما این نبود!!!!؟؟؟

- اگر من میدونستم نظرت نسبت به من اینه همون اول کاتش میکردم و نمیگذاشتم به اینجا برسه فکر نکن بخاطر خانوادم میگم نه چون از اولیش خیری ندیدم که بخوام دنبال دومیش باشم فکر میکردم تو دوست داشتن رو برای دوست داشتن و عشق رو برای عشق میخواهی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد